بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


چرا هواداران سرخآبی این قدر ذلیل شده اند!؟

http://www.esteghlaltehranfc.com/esteghlal_content/media/image/2013/01/4465_orig.jpg

هنوز اهالی فوتبال یادشان هست در اصفهان چه اتفاقی برای بچه های من افتاد. با آن آب های جادویی تیم ما را چیزخور کردند. معلوم نشد چه بلایی سر تیم ما آمد. اینجا هم که می آیند از اول بازی تا آخرش به بنگر حرف هایی می زنند تا او از کوره در برود.
ببینید چه قدر سرخآبی ها بدبخت و بیچاره شده اند که طرفداران یکی دو تیم لیگ برتری صرفا بخاطر کسب چند موفقیت فوتبالی هم در شهر خودشان و هم در تهران به بازیکنانشان توهین می کنن و هواداران این دو تیم هم مثل ماست نشسته و فوتبال را نگاه می کنن و با سوت پایان بازی سرشون رو می اندازند پایین و می روند خانه!بخدا تا همین چند سال پیش طرفداران تیمهای شهرستانی چون ملوان،سپاهان،صنعت نفت و ...وقتی تو تهران تیمهایشان بازی داشتند،جرات نداشتند از این کارها انجام بدهند . بعد از بازی  و هر نتیجه ای که بدست می آمد از ترسشان ده دقیقه زودتر ورزشگاه را ترک می کردند و یا اینکه وقتی از تونل خروجی به محوطه بیرونی استادیوم می رسیدند در همان محوطه بیرون ورزشگاه و بر روی دیواره استادیوم (با آن شرایط نا مناسب و نا هموار)
هم آنجا مستقر می شدند و تا مثلا هوادران استقلال و پرسپولیس  به خانه برگردند و بعد ورزشگاه را ترک کنند!

اما هواداران تهرانی در پایین آن دیواره جمع میشدند و جواب توهین ها و ناسزاها و کری خوانی هاشون رو بهشون می دادند.یادمه هواداران شهرستانی مثل بچه یتیم ها بالای دیوار بیرونی استادیوم تجمع می کردند و هواداران ما از پایین با مشتهای گره کرده بر علیه آنها شعار می دادند!اما حالا همین هواداران سپاهان،تراکتور سازی به راحتی در بهترین مکان ورزشگاه مستقر میشوند و بدترین توهین ها را نیز به ما و بازیکنانمان می کنن و خیلی راحت هم از ورزشگاه خارج می شوند! 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 6 / 12 / 1391برچسب:هواداران سرخآبی,فحاشی تماشاگران,ورزشگاه آزادی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com